یا ابن الذاریات

الَّذِینَ قَالَ لَهُمُ النَّاسُ إِنَّ النَّاسَ قَدْ جَمَعُواْ لَکُمْ فَاخْشَوْهُمْ فَزَادَهُمْ إِیمَانًا وَقَالُواْ حَسْبُنَا اللّهُ وَنِعْمَ الْوَکِیلُ ﴿۱۷۳﴾ ءال عمران

یا ابن الذاریات

الَّذِینَ قَالَ لَهُمُ النَّاسُ إِنَّ النَّاسَ قَدْ جَمَعُواْ لَکُمْ فَاخْشَوْهُمْ فَزَادَهُمْ إِیمَانًا وَقَالُواْ حَسْبُنَا اللّهُ وَنِعْمَ الْوَکِیلُ ﴿۱۷۳﴾ ءال عمران

«سمت‌خدا»تعطیل‌شد؛ بغض و ناگفته‌های شریعتی و فرحزاد در پخش زنده

بعد از حاشیه های ایجاد شده به خاطر انتقادات حجت الاسلام ماندگاری به صدا و سیما ( فیلم این انتقادات را اینجا ببینید) و پس از عزل تهیه کننده «سمت خدا» توسط مدیران ارشد صدا و سیما به خاطر این انتقادات (افشاگری رکنی بعد از این تصمیم در گفتگو با «خبرگزاری دانشجو» را اینجا بخوانید)، سر انجام پخش «سمت خدا» بعنوان پر مخاطب ترین برنامه مذهبی تاریخ صدا و سیما بعد از 1150 قسمت و بعد از گذشت پنج سال متوقف شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از «خبرگزاری دانشجو»، بعد از حاشیه های ایجاد شده به خاطر انتقادات حجت الاسلام ماندگاری به صدا و سیما ( فیلم این انتقادات را اینجا ببینید) و پس از عزل تهیه کننده «سمت خدا» توسط مدیران ارشد صدا و سیما به خاطر این انتقادات (افشاگری رکنی بعد از این تصمیم در گفتگو با «خبرگزاری دانشجو» را اینجا بخوانید)، سر انجام پخش «سمت خدا» بعنوان پر مخاطب ترین برنامه مذهبی تاریخ صدا و سیما بعد از 1150 قسمت و بعد از گذشت پنج سال متوقف شد.

بر اساس این گزارش، در اواسط برنامه «سمت خدا» نجم الدین شریعتی با کسب حلالیت از مخاطبان گسترده برنامه، کارشناسان مذهبی و عوامل برنامه، اعلام کرد با عزل رکنی، تهیه کننده این مجموعه، او نیز از «سمت خدا» خداحافظی می کند و این، آخرین اجرای او در برنامه «سمت خدا» می‌باشد.

پس از این صحبت ها، حجت الاسلام فرحزاد نیز با اعلام حمایت کامل از رکنی، تهیه کننده مجموعه سمت خدا گفت: بعد از خبر عزل رکنی، من و همه کارشناسان مذهبی برنامه تمام تلاشمان را برای بازپس گیری این تصمیم به کار بستیم. حتی جلسات طولانی مدتی را نیز با مدیران سازمان ترتیب دادیم اما آقایان به وساطت ما بی اعتنایی کرده و در عمل، رویِ ما زمین انداختند.

فرحزاد با اعلام این که توقف پخش برنامه سمت خدا بعد از پنج سال اتفاق بسیار تاسف باری است، اعلام کرد: بنده به نمایندگی از کارشناسان مذهبی این برنامه اعلام می کنم که در صورتی که آقایان رکنی و شریعتی به این برنامه بازنگردند، هیچ‌یک از ما نیز در این برنامه حاضر نخواهیم شد.

فرحزاد با اشاره به عمق نفوذ برنامه سمت خدا در میان آحاد مختلف مردم گفت: بارها شاهد بوده ایم که مردم از اثرات مستقیم برنامه سمت خدا در زندگی شخصی‌شان سخن می گفتند که این، نشان از موفقیت و تاثیرگذاری این برنامه بعد از گذشت حدود پنج سال است.

فرحزاد در پایان اعلام کرد در صورتی که تا جمعه این هفته تکلیف این اتفاقات روشن نشود، کارشناسان مذهبی برنامه دیگر در برنامه ای با عنوان «سمت خدا» حاضر نخواهند شد.

لازم به ذکر است، بعد از انتقادات حجت الاسلام ماندگاری در خصوص رویکرد مخرب صدا و سیما در تبلیغات و مسابقات تلویزیونی، سید عبدالحمید رکنی تهیه کننده سمت خدا توسط مدیران صدا و سیما از سمت خود عزل شد و امروز نیز با خداحافظی شریعتی و کارشناسان مذهبی برنامه، «سمت خدا» بعد از پنج سال پخش مداوم به تعطیلی کشیده شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد